Servicii SEO

Care ar fi beneficiile unor servicii SEO?

SEO poate creste felul in care oamenii iti gasesc afacerea online. Dincolo de ceea ce era posibil cu strategiile de marketing traditionale.

SEO vizeaza o audienta mai larga care cauta in mod activ produsele sau serviciile pe care le oferi, prin urmare, este mai probabil sa fie convertite in vanzari sau vanzari autentice, aceste cautari.

Cu SEO, un mic retailer independent poate tranzactiona la nivel national sau international pentru un buget, ce i-a putut asigura vizibilita necesara nisei in care activeaza.

Care ar fi serviciile SEO de care poti avea parte?

Google AdWords

Ce sunt anunturile Google (cunoscute anterior ca Google AdWords)?

Anunturile Google reprezinta sistemul de publicitate Google in care agentii de publicitate liciteaza pentru anumite cuvinte cheie pentru ca anunturile pe care le acceseaza sa apara in rezultatele cautarii Google. Din moment ce agentii de publicitate trebuie sa plateasca pentru aceste click-uri, Google face bani din cautare. Aceasta infograma te va ajuta sa intelegi modul in care functioneaza AdWords, detaliind licitatia AdWords, procesul de licitare si explicand factori importanti, cum ar fi scorul de calitate si costul-pe-click.

Functioneaza Google AdWords?

In functie de competitivitatea cuvintelor cheie pe care le licitezi si de relevanta respectivului cuvant cheie pentru conversiile reale pentru compania ta, AdWords poate sau nu poate sa functioneze pentru companie. In cea mai mare parte, am constatat ca Google AdWords este extrem de eficient pentru multe tipuri de afaceri, atata timp cat acestea nu isi pierd banii pe cuvinte cheie gresite sau scriu anunturi slabe, reduse de CTR.

Cum sa faceti publicitate prin intermediul anunturilor Google?

Intreprinderile pot face publicitate pe Google deschizand un cont Google AdWords.

Cum functioneaza anunturile Google sau licitarea AdWords?

Pozitia reala a anuntului tau este determinata de clasarea anuntului, adica de scorul de calitate maxim al sumei licitate. Cea mai inalta clasa de anunt primeste prima pozitie a anuntului. Suma CPC reala va fi determinata de gradul de anunt al celui mai mare anunt de mai jos, impartit la scorul de calitate. Singura exceptie a acestei reguli este cand tu esti singurul ofertant sau atunci cand ai cea mai mica oferta din licitatia AdWords.

De cate ori functioneaza o licitatie Google?

Licitatia se executa de miliarde de ori in fiecare luna. Rezultatele sunt de asa natura incat utilizatorii gasesc anunturi care sunt relevante pentru ceea ce cauta, astfel incat agentii de publicitate se conecteaza cu potentialii clienti la cele mai mici preturi posibile si cu agentii Google cu venituri de miliarde de dolari.

Cum functioneaza licitatia Google?

Dupa efectuarea unei interogari pe Google, motorul de cautare proceseaza cererea si executa licitatia, care va determina apoi pozitiile anunturilor si CPC-ul fiecarui agent de publicitate.

Cum intri intr-o licitatie Google?

Anunturile tale Google sunt eligibile pentru a fi introduse intr-o licitatie de fiecare data cand licitezi pentru cuvinte cheie relevante pentru interogarea de cautare a utilizatorului. Sumele licitate, scorul de calitate si relevanta vor intra in joc pentru a determina daca anuntul tau se califica pentru a fi afisat pe SERP.

Ce este CPC?

CPC sau costul pe click reprezinta suma pe care un agent de publicitate o plateste de fiecare data cand cineva da click pe anuntul AdWords.

Cum functioneaza CPC-ul?

CPC-ul tau este determinat de competitivitatea cuvintelor cheie, a sumelor licitate maxime si a scorurilor de calitate.

Google Analytics

Google Analytics este utilizata pentru a urmari activitatea site-ului utilizatorilor, cum ar fi durata sesiunii, paginile pe sesiune, impreuna cu informatiile despre sursa traficului. Acesta poate fi integrat in Google AdWords, prin care utilizatorii pot examina campaniile online urmarind calitatea paginii de destinatie si conversiile (obiectivele). Obiectivele pot include vanzari, generarea de plumb, vizualizarea unei anumite pagini sau descarcarea unui anumit fisier. Abordarea Google Analytics este de a afisa date la nivel inalt, date de tip tabloul de bord pentru utilizatorul obisnuit si informatii mai aprofundate in setul de rapoarte.

Analiza Google Analytics poate identifica pagini cu performante slabe prin tehnici precum vizualizarea canalului, de unde au venit vizitatorii (referitori), cat timp au ramas pe site si pozitia lor geografica. De asemenea, ofera functii mai avansate, inclusiv segmentarea personalizata a vizitatorilor. Raportarea comertului electronic Google Analytics poate urmari activitatea de vanzari si performanta. Rapoartele de comert electronic indica tranzactiile unui site, veniturile si multe alte valori legate de comert.

In 29 septembrie 2011, Google Analytics a lansat analiza in timp real, permitand unui utilizator sa aiba o perspectiva asupra vizitatorilor aflati in prezent pe site. Un utilizator poate avea 100 de profiluri de site. Fiecare profil corespunde, in general, unui site web. Este limitat la site-uri care au trafic de mai putin de 5 milioane de vizualizari pe luna (aproximativ 2 afisari pe secunda), cu exceptia cazului in care site-ul este conectat la o campanie AdWords.

Google Analytics include Google Website Optimizer, rebranded ca experimente de continut Google Analytics. Analiza grupului Google Analytics ajuta la intelegerea comportamentului grupurilor componente ale utilizatorilor in afara de populatia ta de utilizatori. Este benefic pentru marketeri si analisti in vederea implementarii cu succes a strategiei de marketing.

Functiile Google Analytics includ:

○ Instrumente de vizualizare a datelor, incluzand un tablou de bord, carti de scor si diagrame de miscare, care afiseaza modificari ale datelor in timp;
○ Segmentare pentru analiza subseturilor, cum ar fi conversiile;
○ Rapoarte personalizate;
○ Partajarea si comunicarea bazate pe e-mail;
○ Integrarea cu alte produse Google, precum AdWords, Public Data Explorer si Website Optimizer.

Google Analytics este orientat catre site-urile cu amanuntul mici si mijlocii. Serviciul are limitari care il fac mai putin adaptate la site-uri mai complexe si la intreprinderi mai mari. De exemplu, sistemul colecteaza date printr-o eticheta de pagina JavaScript inserata in codul paginilor pe care utilizatorul doreste sa colecteze date. Eticheta paginii functioneaza ca un bug web pentru a aduna informatii despre vizitatori. Cu toate acestea, deoarece se bazeaza pe cookie-uri, sistemul nu poate colecta date pentru utilizatorii care le-au dezactivat. Google utilizeaza, de asemenea, esantionare in rapoartele sale, in loc sa analizeze toate datele disponibile.

Mai mult, unii experti in securitate au exprimat ingrijorari cu privire la problemele de confidentialitate din Google Analytics. Prin Tabloul de bord Google Analytics, utilizatorii pot colecta informatii despre persoanele ale caror site-uri web leaga site-uri de retele sociale, cum ar fi Facebook si Twitter.

Exista o serie de produse comerciale pentru intreprinderi care necesita analize web avansate, inclusiv cele de la Omniture, Webtrends, linia de produse IBM Cognos si Oracle WebCenter.

Google Search Console

Google Search Console este un serviciu gratuit oferit de Google, care te ajuta sa monitorizezi, sa intretii si sa depanezi prezenta site-ului tau in rezultatele cautarii Google. Nu trebuie sa te inscrii pentru ca Google Search Console sa fie inclusa in rezultatele cautarii Google, dar Google Search Console te ajuta sa intelegi si sa imbunatatesti modul in care Google vede site-ul tau.

Search Console ofera instrumente si rapoarte pentru urmatoarele actiuni:

○ Confirma ca Google poate gasi si accesa cu crawlere site-ul tau.
○ Remediaza problemele de indexare si solicita reindexarea continutului nou sau actualizat.
○ Vizualizeaza datele de trafic ale cautarii Google pentru site-ul tau: cat de des apare site-ul tau in cautarea Google, ce interogari de cautare afiseaza site-ul tau, cat de des acceseaza cautatorii site-ul pentru acele interogari si multe altele.
○ Primesti alerte cand Google intampina indexari, mesaje spam sau alte probleme pe site-ul tau.
○ Arati care site-uri se leaga de site-ul tau.
○ Remediaza problemele legate de AMP, utilizabilitatea mobila si alte caracteristici de cautare.

Cine ar trebui sa utilizeze Search Console?

Oricine are un site web! De la generalist la specialist, de la incepator la avansat, Search Console va poate ajuta.

Proprietari de companii: chiar daca nu vei utiliza Consola de consultanta pe cont propriu, trebuie sa fii constient de aceasta, sa te familiarizezi cu elementele de baza ale optimizarii site-ului pentru motoarele de cautare si sa stii ce functii sunt disponibile in cautarea Google.

Specialisti in SEO sau marketing: intrucat cineva s-a concentrat pe marketingul online, Search Console te va ajuta sa monitorizati traficul pe site-ul tau, sa iti optimizezi clasamentul si sa iei decizii informate cu privire la aspectul rezultatelor cautarii site-ului tau. Poti utiliza informatiile din Search Console pentru a influenta deciziile tehnice pentru site si pentru a efectua analize sofisticate de marketing impreuna cu alte instrumente Google, cum ar fi Google Analytics, Google Trends si anunturile Google.

Administratorii site-ului: Ca administrator de site-uri, iti pasa de functionarea sanatoasa a site-ului tau. Search Console iti permite sa monitorizez cu usurinta si, in unele cazuri, sa rezolvi erorile serverului, problemele de incarcare ale site-ului si problemele de securitate cum ar fi hacking-ul si malware-ul. De asemenea, poti sa-l utilizezi pentru a te asigura ca orice intretinere sau ajustari ale site-ului se desfasoara fara probleme in ceea ce priveste performanta cautarii.

Dezvoltatori web: daca creezi marcajele si / sau codul actual pentru site-ul tau, Search Console te ajuta sa monitorizezi si sa rezolvi problemele comune cu marcarea, cum ar fi erorile in datele structurate.
Consola de cautare Google este o colectie de instrumente si resurse pentru a ajuta proprietarii de website-uri, webmasteri, comercianti de web si profesionisti SEO sa monitorizeze performanta site-ului in indexul de cautare Google. Caracteristicile includ informatii despre aspectul cautarii, traficul de cautare, actualizarile de stare tehnica, datele cu crawlere si resursele educationale suplimentare.

Google Search Console a fost cunoscuta anterior ca Google Webmaster Central si apoi Google Webmaster Tools pana la preluarea numelui actual in 2015.

Graphic Design

Designul grafic este arta cu un scop. Aceasta implica un plan creativ si sistematic de a rezolva o problema sau de a atinge anumite obiective, folosind imagini, simboluri sau chiar cuvinte. Este vorba despre comunicarea vizuala si expresia estetica a conceptelor si ideilor folosind diferite elemente si instrumente grafice.

Elemente de design grafic

Designul grafic poate utiliza modele bazate pe imagini care implica fotografii, ilustratii, logo-uri si simboluri, modele bazate pe tip sau o combinatie a celor doua tehnici. Aceste modele pot include diferite combinatii ale urmatoarelor elemente.

Linii: drepte, curbate, ondulate, groase, subtiri – cand vine vorba de linii, posibilitatile sunt nelimitate. Liniile permit proiectantilor sa imparta un spatiu sau un continut separat intr-un aspect. Acestea pot fi, de asemenea, folosite pentru a ghida ochii privitorului sau pentru a face alte elemente sa urmeze o cale strategica pentru gasirea unei mai bune cautari, pentru a obtine spectatorul cu usurinta de la punctul A la punctul B.

Forme: Formele ofera o varietate de moduri de a umple spatiile creativ, de a sustine textul si alte forme de continut si de a echilibra un design. Formele pot fi create din nimic, folosind spatiul alb pentru a da o structura de design si claritate.

Culoare: Culoarea sau absenta culorii este un element important al oricarui design. Cu o intelegere solida a teoriei culorii, designerii pot influenta uimitor un design si un brand, integrand perfect culoarea indrazneata sau cu subtilitate stralucitoare.

Tip: Tipul poate transforma un mesaj dintr-un simplu text intr-o lucrare de arta. Fonturile diferite, combinate cu aliniere personalizata, spatiere, dimensiune si culoare, pot adauga energie punctului pe care il comunicati lumii.

Textura: Chiar si o publicitate neteda si lucioasa poate parea tangibila cu textura. Ofera o senzatie de suprafata tactila prin aspectul sau vizual si adauga un sentiment de adancime, imbunatatita prin selectarea hartiei si a materialului adecvat.

Idenity & Branding

Recunoasterea si perceptia unui brand este puternic influentata de prezentarea sa vizuala. Identitatea vizuala a unei marci este aspectul general al comunicatiilor sale. Eficacitatea identitatii vizuale a marcii se realizeaza prin utilizarea consistenta a anumitor elemente vizuale pentru a crea distinctie, cum ar fi fonturi specifice, culori si elemente grafice. In centrul fiecarei identitati a brandului se afla o marca sau un logo.

Print & Publications

Avantajele publicatiilor tiparite

○ Tehnologia pentru publicatiile tiparite nu se schimba la un ritm atat de rapid ca resursele online.
○ Publicatiile tiparite pot ajunge la segmente de public care au acces limitat sau nu la internet.

Dezavantaje ale publicatiilor tiparite

○ Mai mult timp este asociat cu tiparirea si productia de publicatii tiparite, astfel incat nu este adecvat pentru anunturi de risc urgent si de urgenta in domeniul sanatatii publice.
○ Revistele urmaresc o anumita tinta, in timp ce on-line este capabil sa ajunga la toate.
○ Publicatiile online pot avea milioane de vizitatori, deoarece acestea sunt, de obicei, gratuite si pot ajunge potential la toti cei care au acces la internet. Imprimarea depinde de plati si abonamente, ajungand astfel la clienti mult mai mici.

Digital Multimedia

Transmisia multimedia digitala (DMB) este o metoda de multicastare a continutului multimedia pe dispozitive mobile si portabile, cum ar fi telefoane mobile, servicii prin satelit. Unele dispozitive care receptioneaza dispozitive DMB pot face continut care este individualizat locatiei sau abonatului.Exemplele obisnuite de continut difuzat multimedia includ:

○ Text si audio
○ Text, audio si grafice sau animate
○ Audio si video in miscare
○ Text, audio si video complet de miscare
○ Zone multiple de afisare, imagini sau programe multiple

Cea mai populara aplicatie DMB este televiziunea mobila. Filmele, videoclipurile, muzica, fluxurile RSS si mesajele text pot fi, de asemenea, transmise. Majoritatea serviciilor DMB existente si propuse functioneaza pe baza de abonament bazata pe taxe, desi publicitatea a fost sugerata ca o sursa de venituri.

Native advertising

Publicitatea nativa este o forma de publicitate online care se potriveste cu forma si functia platformei pe care apare. Scopul publicitatii native este de a se amesteca in forma si functia continutului din jurul sau, care poate fi dificil de observat.

Obiectivele publicitatii native

Anunturile native au doua obiective principale:

○ Pozitionarea unei imagini de marca in mintea consumatorului;
○ Conducerea consumatorilor sa intreprinda o anumita actiune.

Care sunt avantajele publicitatii native?

In lumea noastra saturata de publicitate, consumatorii au devenit foarte priceputi. Recunosc publicitatea de la o mila distanta si, cu exceptia anunturilor Super Bowl, o evita cu orice pret.

In plus, consumatorii au tendinta de a vizualiza sceptic informatiile transmise in anunturi, deoarece cineva plateste pentru a avea ceva tiparit. Anunturile native au fost dezvoltate pentru a combate ambele probleme. Privind ca continutul din jurul sau, publicitatea nativa camufleaza mesajele de marketing, astfel incat acestea sa arate si sa sune ca un continut editorial. Acest efect de amestecare face mai probabil ca anunturile native sa fie percepute ca fiind un continut editorial, ceea ce duce la doua beneficii puternice:

○ O probabilitate mai mare ca anunturile sa fie vizionate, citite si ascultate;
○ O sansa mai mare ca increderea pe care o au consumatorii in cadrul editorului sa-l puna accent pe marca.

Ce se spune despre native advertising?

Una dintre criticile adesea audiate ale publicitatii native este ca a fost conceputa pentru a insela consumatorii sa consume anunturi si marci de incredere, facand astfel anunturile sa para ca un continut editorial.

Insa, publicitate nativa este prezenta tot mai mult in new media si se desfasoara astfel:

○ Publicitatea nativa este clar marcata ca atare, folosind cuvinte precum “Promoted” si “Sponsored”.
○ Publicitatea nativa este o solutie win-win: editorii obtin venituri, marcile se expun si consumatorii obtin continut educational, distractiv sau inspirat.

De altfel, criticii spun ca publicitatea nativa nu este in regula si afirma faptul ca:
○ Etichetele, cum ar fi “Promoted” si “Sponsored”, sunt usor de ignorat si par sa se micsoreze tot timpul, ducand la confuzie la cel mai bun consumator si la cea mai proasta inselaciune a consumatorilor.
○ Publicitatea nativa nu este o victorie pentru editori, deoarece “vanzarea” erodeaza increderea pe care o au consumatorii in continutul lor editorial.

Ce poate fi considerat publicitate native?

Multe formate se incadreaza in aceasta definitie a publicitatii native. Unele dintre cele mai frecvente sunt:

○ Anunturi publicitare in ziare si reviste.
○ Agent de programare finantat de agentii de publicitate pe televiziune difuzata sau web.
○ Promovarea sau sponsorizarea postarilor pe social media precum: Facebook, LinkedIn si Twitter.

Ce nu este considerat publicitate native si de ce?

1 Cautare platita
Nu consideram ca un motor de cautare este o mass-media, in sensul ca nu consideram ca o agenda telefonica ar fi si o mass-media. Si astfel, cautarea platita nu este publicitate nativa.

2 Anunturile difuzate in flux pe Facebook
Publicitatea nativa trebuie sa detina un continut relevant, valoros si fara intrerupere, care sa raspunda asteptarilor publicului. Anunturile din feed-ul Facebook nu mai sunt publicitate nativa decat un anunt plasat printre articole pe un site de stiri

Web Development

De la inceputurile sale la sfarsitul secolului al XX-lea, internetul a crescut considerabil. In lumea moderna, aproape oricine are acces la internet de o anumita forma si un procent foarte mare de oameni utilizeaza internetul in fiecare zi. Web development devine rapid una dintre cele mai atractive si mai bine platite optiuni de cariera din lumea moderna. Dar ce este un dezvoltator de web si ce anume face cineva?

Printre profesionistii din domeniul web, “dezvoltarea web” se refera, de obicei, la principalele aspecte non-design ale construirii site-urilor web: marcarea si codarea scrisului. Dezvoltarea web poate utiliza sisteme de management al continutului (CMS) pentru a face schimbarile de continut mai usor si disponibile cu abilitati tehnice de baza.

Pentru organizatiile si intreprinderile mai mari, echipele de dezvoltare web pot consta in sute de oameni (dezvoltatori web) si pot urma metode standard precum metodologiile Agile in timp ce elaboreaza site-uri Web. Organizatiile mai mici pot solicita numai un singur dezvoltator permanent sau contractant sau o cesiune secundara la posturi de munca conexe, cum ar fi un designer grafic sau un tehnician de sisteme informatice.

Dezvoltarea web poate fi un efort de colaborare intre departamente, mai degraba decat domeniul unui departament desemnat. Exista trei tipuri de specializari pentru dezvoltatorii web: dezvoltator front-end, dezvoltator back-end si dezvoltator full-stack. Dezvoltatorii de la front-end responsabili de comportamentul si vizualitatile care ruleaza in browser-ul utilizatorului, in timp ce dezvoltatorii back-end se ocupa de servere.

In practica, multi dezvoltatori web vor avea abilitati / roluri interdisciplinare de baza , printre care:
○ Design grafic / web design;
○ Arhitectura informatica si copywriting / copyediting cu utilizarea web, accesibilitatea si optimizarea motorului de cautare.

Mai multe dezvoltarea web

Dezvoltarea web ia in considerare mai multe considerente de securitate, cum ar fi verificarea erorilor de introducere a datelor prin formulare, iesirea de filtrare si criptarea. Practicile rau intentionate, cum ar fi injectarea SQL, pot fi executate de utilizatori cu intentie rea, dar numai cu cunostinte primitive despre dezvoltarea web-ului in ansamblu.

Scripturile pot fi utilizate pentru a exploata site-urile Web prin acordarea accesului neautorizat la utilizatorii rau intentionati, care incearca sa colecteze informatii precum adrese de e-mail, parole si continut protejat, cum ar fi numerele cartilor de credit.

Unele dintre acestea depind de mediul de servere pe care se executa limbajul de scripting, cum ar fi ASP, JSP, PHP, Python, Perl sau Ruby si, prin urmare, nu este neaparat necesar ca dezvoltatorul web sa le mentina. Cu toate acestea, testarea stricta a aplicatiilor web inainte de lansarea publica este incurajata pentru a impiedica aparitia unor asemenea exploatatii.

Daca este furnizat un formular de contact pe un site web, acesta ar trebui sa includa un camp captcha in el, care impiedica programele de computere sa completeze automat formulare si, de asemenea, sa expedieze mesaje spam.

Dezvoltarea web a afectat, de asemenea, retelele personale si marketingul. Site-urile web nu mai sunt pur si simplu instrumente pentru munca sau pentru comert, ci servesc mai mult pentru comunicatii si retele sociale. Site-urile web precum Facebook si Twitter ofera utilizatorilor o platforma de comunicare si organizatii cu o modalitate mai personala si interactiva de a angaja publicul.