Ei bine, iata-ne intr-un nou an alaturi de noi provocari SEO. Ce crezi ca ne rezerva noul an din punct de vedere SEO? Care vor fi provocarile anul acesta? Ca sa raspundem acestor intrebari, ti-am pregatit un ghid SEO pentru anul 2020. La sfarsitul articolului, poti face o comparatie cu ghidul din 2019, sa vezi cam ce s-a schimbat de la un an la altul.
Vom incerca in acest articol sa acoperim cele mai importante tendinte SEO de anul acesta. In plus, iti vom furniza cateva ponturi care sa te ajute sa iti realizezi niste strategii foarte, foarte eficiente pentru anul 2020.
Asadar, daca iti doresti ca munca si timpul pe care il investesti in SEO anul acesta sa dea roade si sa nu fie in zadar, citeste articolul pe care ti l-am pregatit.
Daca vrei sa faci o comparatie cu ghidul SEO din 2019, il gasesti aici: https://unicweb.ro/promovare-online/obtii-backlink-calitate/.
Click aici pentru cuprins
Autoritatea domeniului
In anul precedent, autoritatea domeniului era in stransa legatura cu link-urile. In prezent nu mai este.
In momentul de fata, Google iti evalueaza site-ul dupa EAT. Ce inseamna EAT? Ei bine, l-am putea scrie si drept E-A-T si vine de la Expertise, Authoritativeness, and Trustworthiness. Acest lucru, in traducere, ar fi: expertiza, autoritate si incredere.
Se pare ca EAT poate fi privit si drept o a doua versiune a autoritatii de domeniu, un fel de autoritate de domeniu versiunea 2.0.
Conform Google Quality Rater Guidelines, autoritatea de domeniu chiar s-a concentrat pe EAT.
Ca sa fim intelesi, EAT face parte din liniile de ghidare ale Google Quality Rater Guidelines de ani de de zile, insa importanta sa din ultimul an s-a accentuat destul de mult.
Spre exemplu, in noul raport oferit de Google – “How Search Works” sau “Cum functioneaza cautarile” – este mentionat faptul ca atentia va fi indreptata catre sursele de incredere.
In imaginea de mai sus se poate observa si faptul ca Google a declarat faptul ca EAT este un factor cheie de clasare.
In continuarea ghidului te vom invata cum sa iti cresti acest EAT.
Fii tu un expert (sau angajeaza un expert)
Daca pana acum te-ai bazat pe freelanceri la intamplare pentru redactarea continutului si a functionat din punct de vedere SEO, in 2020 nu mai poti face acest lucru.
De ce se intampla acest lucru? Ei bine, Google a declarat ca doreste sa furnizeze utilizatorilor doar continut redactat de experti.
La punctul 2.6 din Google Quality Rater Guidelines, despre care am discutat mai sus, vom descoperi:
Cu alte cuvinte: Daca site-ul tau este din domeniul medical, Google isi doreste ca cei redacteaza continutul medical sa fie chiar cei care profeseaza in domeniu, adica in medicina.
Date fiind cele declarate de Google, putem fi cu totii de acord ca este greu sa-ti falsifici acreditarea medicala.
Mai mult chiar, este posibil sa apara o noua forma de Google Autorship, pentru ca Google sa afle cine sunt cei care redacteaza articolele.
Asadar, daca iti doresti ca articolele si continutul pe care il urci pe site in 2020, ar trebui sa apelezi la un expert care sa ti-l redacteze.
Fii transparent
Este foarte probabil ca Google sa se concentreze pe semnele din afara site-ului pentru a descoperi EAT-ul site-ului tau.
De ce spunem asta? Ei bine, Google a declarat ca ghidurile de evaluare pe care le ofera aloca mult timp pentru evaluarea site-ului.
In Google Quality Rater Guidelines, Google declara ca ei se asteapta ca multe companii sa aiba informatii despre cine sunt cei responsabili cu realizarea continutului principal.
Acest lucru inseamna ca paginile tale trebuie sa includa:
– informatii despre pagina;
– o pagina de contact usor de gasit;
– referinte si link-uri externe catre surse;
– politica de confidentialitate si termeni si conditii de serviciu;
– mentionarea autorului pentru fiecare articol.
Sa fii citat
Cea mai mare parte a evaluarii EAT facute de Google este realizata pe website. Si, are sens, nu? Adica, orice persoana ar putea pretinde ca este un expert. Dar sa fie si alte site-uri de acord cu tine? Aceasta este cu totul o alta poveste.
De fapt, Google precizeaza ca: Atunci cand pe site se regaseste o afirmatie care pe sursele externe este contrazisa, atunci, trebuie sa crezi sursele externe.
Asadar, pe langa realizarea unui website accesibil si friendly, cum faci sa fii citat de alti oameni, sa fii mentionat pe site-urile lor si sa devii o sursa la care oameni merg in momentul in care au nevoie de informatii?
In primul rand, trebuie sa fii citat pe niste site-uri de incredere.
Ceva de genul acesta ar putea ajuta Google sa te vada drept un expert pe un anumit subiect:
In al doilea rand, intregul tau site ar trebui sa fie asociat cu un anumit topic. Si acest lucru se leaga tot la mentiuni din afara site-ului. Ca sa fim mai specifici, trebuie sa fii mentionat pe alte site-uri cu autoritate din domeniul tau.
Sa zicem ca ai, de exemplu, un site cu retete de prajituri vegane. Un alt site cu retete de bucatarie, unul mai mare, ti-ar putea lua o reteta si te-ar putea mentiona drept sursa. Acest lucru ar spori reputatia site-ului tau si ar influenta modul in care te vede Google.
Cresterea cautarii vizuale
Este cautarea vizuala un punct important in SEO? Raspunsul la aceasta intrebare este: Inca nu.
Totusi, in functie de modul in care vor decurge lucrurile anul acesta, cautarea vizuala ar putea deveni un important aspect SEO.
Ce trebuie sa stii?
Cautarea vizuala este pe cale sa “decoleze”
Numarul cautarilor vizuale a crescut mai mult ca niciodata.
Hai sa aruncam o privire peste statistici:
Conform Google, aplicația Google Lens a fost folosită până acum de un bilion de ori. Îți dai seama? O mie de miliarde!
Conform newsroom.pinterest.com, Pinterest aduna 600 de milioane de cautari pe luna.
In plus, de pe blogul celor de la Backlinko, am aflat ca 36% dintre americani au folosit cautarea vizuala pana acum.
Tehnologia de cautare vizuala poate fi un punct forte
Cautarea vizuala este inca la inceput, dar deja functioneaza foarte bine. Descarca si deschide Google Lens pe telefonul tau si incearca sa scanezi lucrurile din jurul tau.
Probabil vei descoperi ca poate identifica aproape toate obiectele din jur.
Poate ti se va parea o gluma, dar Google Lens poate identifica 1 miliard de obiecte, dar numarul acestora este in continua crestere.
Conform anumitor surse, chiar si cautarile vizuale de la Bing functioneaza foarte bine.
Oamenii vor sa caute prin intermediul imaginilor
Odata ce incepi sa folosesti cautarile vizuale, vei putea constata singur ca sunt foarte utile pentru anumite activitati. Care activitati? Hai as vedem:
– cumparaturi;
– indrumari de orientare;
– identificarea reperelor;
– recenzii de afaceri locale;
– retete;
– informatii despre nutritie etc.
Conform marketwatch.com, 62% dintre tineri isi doresc ca sistemul de cautare vizuala sa fie imbunatatit pentru a fi utilizat mai des.
Cum sa iti optimizezi site-ul pentru cautari vizuale
Daca iti doresti sa apari ca rezultat pentru cautarile vizuale, optimizarea SEO a imaginilor este esentiala.
Optimizarea SEO a imaginilor presupune ca numele imaginilor suficient de sugestive si, in plus, fiecare imagine sa aiba textul alt.
Totusi, acesta este doar primul pas.
Google a declarat ca doreste sa ofere ca rezultate imagini din paginile cu autoritate. Tot Google a declarat ca cei care sunt la inceput cu site-urile lor ar trebui sa puna accent pe autoritate, care, in prezent, este un foarte important aspect, care te poate ajuta sa iti pozitionezi site-ul mai sus in rezultatele Google.
Google a mai vorbit si despre continutul nou si “fresh”. Asadar, incearca sa faci un update site-ului tau. Updateaza-ti inclusiv continutul si adu cele mai noi informatii din domeniu. Un site actualizat recent are mult mai multe sanse sa fie vizitat.
Google ofera si un sfat referitor la imagini si structura paginii. Pentru ca paginile tale sa creasca in Google, trebuie sa fii atent la pozitionarea imaginilor. Google va acorda prioritate site-urilor care au imaginea centrala si pozitionata in partea de sus a paginii.
Videoclipurile continua sa fie importante
Vlideoclipurile online sunt foarte importante. Ba, si mai mult, potrivit Cisco, videoclipurile vor ajunge sa aduca 80% din trafic pana in 2021.
Iti dai seama? 80% din trafic!
Si este posibil ca cererea de video a publicului sa nu fie satisfacuta, desi numarul videoclipurilor de pe internet a crescut semnificativ in ultima vreme.
Conform Hubspot, 43% dintre oameni isi doresc mai mult continut video.
- Sursa: https://research.hubspot.com
Pe scurt, daca videoclipurile nu fac parte din planurile tale de viitor, ai sa pierzi trafic. Iata cateva sfaturi care sa te ajute in realizarea si includerea continutului video in site-ul tau:
Video Featured Snippets
Ce sunt acestea? La anumite cautari, Google iti recomada cateva videoclipuri, in partea de sus a rezultatelor.
De fapt, Google a evidentiat Snippets Video Featured in raportul Reintroduction to Featured Snippets.
Google a declarat ca featured snippet (adica acel fragment recomandat din partea de sus a paginii) nu sunt valabile doar in ceea ce priveste continutul text.
Asadar, ne asteptam sa vedem din ce in ce mai mult continut video in 2020.
Pe baza a ceea ce am vazut pana acum, iata cele mai importante lucruri de facut pentru ca materialul tau video sa ajunga in fragmentul recomandat.
1. Organizeaza-ti continutul video in sectiuni discrete
Acesta este unul dintre cele mai importante aspecte. De ce? Fiindca sectiunile clare ajuta Google sa inteleaga care este continutul videoclipului.
Astfel ca, va fi usor pentru Google sa foloseasca diferite clipuri (bucati din materialul video) pentru video featured snippet.
2. Optimizeaza-ti videoclipurile din punct de vedere SEO
Google se foloseste de titlul, descrierea si etichetele tale pentru a afla despre ce este vorba in videoclip.
Asadar, pe langa structurarea sectiunilor clare, ar trebui ca in 2020 sa iti optimizezi foarte bine videoclipurile din punct de vedere SEO.
In urma unui mic studiu facut pe 165 de video featured snippets, cei de la Hubspot au descoperit ca 80% dintre acestea contineau un cuvant cheie in titlu.
3. Furnizeaza o subtitrare
Pe YouTube, avem optiunea subtitrarii generate automat, ceea ce este intr-adevar bine. Totusi, acea subtitrare nu este 100% corecta.
Pentru ca YouTube si Google sa inteleaga despre ce e vorba in videoclipul tau, ar trebui sa uploadezi si o subtitrare, realizata de tine sau de un traducator.
Creste-ti canalul de YouTube
YouTube este deja al doilea cel mai mare motor de cautare din lume.
Conform unui studiu realizat de JumpShot alaturi de Rand Fishkin, fondatorul Moz, YouTube este de 2 ori mai popular decat motorul de cautare Bing.
- Sursa: https://research.hubspot.com
Totusi, ceea ce este cu adevarat uimitor este faptul ca YouTube este in continua crestere.
Pe scurt, oamenii fac cautari pe YouTube mai mult ca niciodata.
Asadar, daca vrei sa obtii mai mult trafic prin optimizarea SEO in 2020, iti recomandam crearea si optimizarea continutului video specific pentru YouTube.
YouTube este, in prezent, un motor de cautare mult prea mare pentru a fi ignorat.
Cea mai buna parte? Cei mai multi oameni care lucreaza in marketing sunt prea lenesi pentru a face videoclipuri. Asa ca, ai sanse destul de mari sa convingi oameni sa se uite la videoclipurile tale, presupunand ca stii sa faci.
In momentul in care vei publica videoclipuri optimizate din punct de vedere SEO, vei obtine mai multe credite din partea Google.
De ce? Ei bine, pentru inceput: Conform Tubular Insights, 55% din toate rezultatele cautarii Google contin cel putin un clip video.
Mai mult, aproape toate aceste videoclipuri sunt de pe YouTube.
Si, avand in vedere ca Google detine YouTube, ar trebui sa ne asteptam la chiar si mai multe videoclipuri de pe YouTube in rezultatele cautarilor in 2020.
Ataseaza continut video postarilor de pe blog
Daca oamenii vor sa vada mai mult continut video, de ce sa nu le oferi?
Pentru a creste calitatea articolelor de pe blog, ai putea atasa continut video in acestea. Din experienta acest lucru poate contribui la inlaturarea semnificativa a ratei de respingere.
Optimizarea cautarii vocale
Cautarea vocala este “the next big thing” in ceea ce priveste marketingul digital? Asa se pare.
Hai sa vedem cum arata statisticile pe baza carora facem aceasta afirmatie:
41% dintre adulti efectueaza o cautare vocala cel putin o data pe zi.
Cautarile vocale efectuate de pe mobil sunt de 35 de ori mai multe acum decat erau in 2008.
20% dintre cautarile actuale de pe mobil sunt de fapt cautari vocale.
Sper ca afland acest lucru, cei preocupati de SEO vor incepe sa-si optimizeze continutul pentru cautarile vocale.
Cum sa iti optimizezi continutul pentru cautarile vocale:
1. Continutul tau trebuie sa aiba o foarte buna pozitie in rezultate
Cand vorbim despre acest lucru, vrem sa spunem ca ar fi de preferat ca site-ul tau sa se afle printre primele 3 rezultate ale cautarii.
Am constatat ca Google a avut tendinta de a raspunde la cautarea vocala sursa din continut care s-a clasat in primele 3 rezultate ale cautarii.
2. Include o intrebare insotita de un raspuns in continutul tau
Marea majoritate a intrebarilor se bazeaza pe intrebari: “Cum fac mamaliga?” sau “Ce este optimizarea SEO?”.
Cand se intampla acest raspunsul, Google alege o pagina care contine intrebarea si raspunsul.
De fapt, acesta este si motivul pentru care paginile cu “Intrebari frecvente” sunt extraordinar de bune pentru cautarile vocale.
3. Aparitia in fragmentul recomandat ajuta foarte mult
Algoritmul Google a creat deja un fragment rezonabil. Asadar, ar avea sens ca acel fragment sa fie folosit in rezultatele cautarii vocale.
Si, ca tot vorbeam despre fragmente recomandate…
Optimizeaza-ti continutul pentru fragmente recomandate
Potrivit SEMrush, 11,5% au un fragment recomandat.
Si, da, majoritatea fragmentelor recomandate fura o gramada de click-uri de la site-ul de pe prima pozitie din rezultatele Google.
Intrebarea este: Cum faci sa apara continutul tau in featured snippet?
Dupa cum probabil ai observat, cautarile in romana nu prea au fragmente recomandate. Totusi, tocmai de aceea, luand in considerare amploarea pe care au luat-o aceste fragmente in ultimul an, vor incepe sa devina la fel de populare si in randul cautarilor in romana.
Asadar, te vom invata sa incepi sa iti construiesti continutul, astfel incat sa aiba potentialul de a ajunge in featured snippet.
1. Gaseste oportunitati de fragmente recomandate
In momentul in care Google alege un site din care se aleaga featured snippet, acesta trebuia sa fie pozitionat pe prima pagina cu rezultate.
Daca site-ul tau nu se afla pe una dintre primele 10 pozitii, ai 0 sanse sa iti apara continutul in featured snippet.
Ce trebuie sa faci din punct de vedere al continutului pentru ca acesta sa aiba sansa sa apara in fragmentul recomandat?
Vezi cu ce cuvinte cheie te pozitionezi bine – pe prima pagina in Google. Apoi, fa o cautare in engleza si vezi ce site si ce fel de continut apare in featured snippet in afara.
Daca site-ul respectiv apare acolo inseamna ca a facut ceva bine. Incearca sa preiei de la ei: poate au furnizat mai multe informatii; poate raspund la mai multe intrebari; poate au un numar mai mare de cuvinte in pagina etc.
2. Adauga “Snippet Bait” la pagina ta
Snippet Bait este un bloc de continut de 40-60 de cuvinte conceput special pentru a aparea in featured snippet.
De ce am ales 40-60 de caractere?
Ei bine, SEMrush a analizat aproape 7 milioane de fragmente prezentate si au descoperit ca cele mai multe fragmente recomandate au o lungime de 40-60 de cuvinte.
HubSpot, de exemplu, ia acest Snippet Bait foarte in serios si adauga mici chenare in postarile lor. Aceste chenare arata precum fragmentele recomandate.
Iata un exemplu:
3. Construieste-ti continutul pentru alte tipuri de Featured Snippet
Snippet Bait functioneaza cel mai bine pentru asa-numitele bucati de paragraf, astfel:
In ciuda faptului ca Featured Snippets sunt formate in procent de 81,9% din paragrafe extrase din text, nu sunt singurele featured snippet.
Daca vrei sa ranchezi pentru Snippets de tip lista – precum in imaginea de mai sus -, atunci, ar trebui sa utilizezi tag-urile H2 sau H3 pentru fiecare articol din lista.
Google va remarca tag-urile si este foarte posibil sa extraga subpozitiile din continutul tau si sa le includa in continutul recomandat.
Daca vrei sa te clasezi intr-un snippet de tip tabel, trebuie sa creezi un tabel din care Google sa poata extrage cu usurinta datele.
Spre exemplu, continutul din acest tabel:
- Sursa: https://serpstat.com
Intentia de cautare
Intentia de cautare a fost un subiect important in lumea SEO in anul 2019. Si din motive intemeiate: Contentul care nu obtine intentii de cautare, pur si simplu, nu va ranca.
Si, pe masura ce Google se imbunatateste oferind oamenilor rezultatele cautarilor pe care ei si le doresc, crearea de continut va deveni o provocare pentru a spori intentia de cautare in 2020.
Identifica intentia de cautare a fiecarui cuvant cheie
Fiecare cuvant cheie are o intentie in spatele sau. Poate ca intentia este de a afla o informatie sau poate de a cumpara ceva. Sau poate ca utilizatorul isi doreste sa compare produsul A cu produsul B.
Si, cu cat continutul tau va fi mai bun pentru acea intentie de cautare, cu atat te vei clasifica mai bine.
Asadar, primul pas pe care trebuie sa-l faci este sa descoperi intentia de cautare a cuvantului cheie tinta.
Cateodata intentia reiese chiar din cuvantul cheie.
Totusi, nu este mereu atat de evident. Asadar, pentru majoritatea cuvintelor cheie, rezultatele cautarii iti vor spune tot ce trebuie sa stii despre intentia de cautare a acestui cuvant.
De exemplu, sa luam intentia de cautare a cuvantului “vitamine”.
Cineva care cauta acest termen ar putea dori sa cumpere niste vitamine. Sau poate ca vrea sa afle mai multe despre proprietatile vitaminelor.
Ei bine, potrivit primei pagini Google pentru acest cuvant cheie, majoritatea oamenilor care cauta “vitamine” cauta de fapt surse din care organismul ar putea procura vitamine si informatii despre vitamine.
Reoptimizeaza vechiul continut pentru intentia de cautare
Optimizarea intentiei de cautare nu este valabila doar in cazul continutului nou.
Ar trebui sa incepi sa-ti optimizezi si continutul mai vechi pentru ca acesta sa se potriveasca mai bine cu intentia de cautare.
Daca ai articole care la un moment dat au fost in top, dar au scazut, fiindca poate ca nu se potriveau cu intentiile de cautare, incearca sa transformi continutul ala in ceva care sa se potriveasca dorintelor utilizatorilor.
Combaterea scaderii CTR-ului
Nu putem nega, CTR (rata de click) a luat-o destul de mult in jos in ultimii ani.
De fapt, dintr-un studiu al celor de la sparktoro.com, reiese ca rata de click organica a cautarilor de pe mobil a scazut cu 41,4% in ultimii ani.
Nu este greu sa ne dam seama de ce: Google extrage rezultatele cautarii organice cu casete de raspuns, reclame, carusele si asa mai departe.
Si, pentru a iesi in evidenta in SERP-uri, site-ul tau trebuie sa urle “DA CLICK PE MINE!”, altfel va fi ignorat.
Pentru a incerca sa combatem scaderea CTR-ului, ar trebui sa urmam cativa pasi destul de simpli si rapizi:
1. Include cuvantul cheie in URL-ul paginii
Dintr-un studiu al celor de la backlinko.com, reiese ca URL-urile care contin cuvinte cheie atrag cu 45% mai multe click-uri decat atrag URL-urile care nu contin cuvinte cheie.
2. Incearca sa utilizezi emotia, dar fara sa intreci masura
Tot din studiul celor de la backlinko, reiese ca titlurile “emotionale” au un CTR destul de ridicat. Ai grija, insa, sa nu folosesti “Power Words” (cuvinte care sa starneasca emotii prea puternice, pentru ca situatia ar putea deveni una negativa).
Ai grija sa nu faci ca titlul tau sa para clickbait, pentru ca utilizatorii vor cauta titluri mai convingatoare pe care sa dea click.
3. Scrie meta descriere pentru fiecare pagina
Aceasta actiune iti poate lua doar 2 minute si ti-ar putea creste rata de click cu 6%.
Backlink-urile raman cheia
In ciuda catorva modificari care s-au produs anul acesta, SEO in 2020 inca ramane despre continut si backlink-uri.
Iar backlink-urile si continutul sunt in stransa legatura si ele. Fara un continut interesant, nu vei obtine backlink-uri.
Si… fara obtinerea backlink-urilor, nu vei ajunge in top, pe prima pagina din Google.
De asemenea, daca nu esti in prima pagina din Google, munca de optimizare SEO pentru cautarea vizuala, CTR si intentia de cautare nu vor conta.
Acestea intra in joc abia in momentul in care site-ul tau se claseaza deja pe prima pagina in Google.
De fapt, dintr-o noua declaratie Google, reiese faptul ca backlink-urile inca joaca un rol cheie in algoritmul Google.
De asemenea, dintr-un studiu realizat de perficientdigital.com s-a constatat ca legaturile au practic aceeasi importanta ca in 2016.
Pe scurt, crearea de continut si de legaturi ar trebui sa ramana o prioritate in continuare in ceea ce priveste realizarea unei strategii SEO pentru 2020.
Abia dupa ce te ocupi de crearea unui continut interesant si relevant si dupa ce incepi sa obtii niste backlink-uri, poti incepe sa te ocupi de noile tendinte pe care le-am prezentat in acest ghid.
Sfaturi SEO rapide pentru 2020
In acest capitol iti vom prezenta cateva tactici rapide care sa te ajute sa obtii mai multe rezultate din punct de vedere SEO in 2020.
Realizeaza continut de cercetare
Bloggerii si jurnalistii iubesc datele. Si, daca le poti conecta cu statistici, cu sondaje sau cu un studiu al industriei, acestea vor face legatura cu tine.
In general, munca de cercetare si articolele pe baza acesteia atrag foarte multi oameni.
Partea negativa a continutului de cercetare consta in faptul ca implica foarte multa munca, mult mai multa decat un studiu de caz sau o postare obisnuita pe blog.
Dar, in momentul in care este gata, efortul depus va merita in totalitate.
Include mai mult continut vizual in postarile tale
La fel ca in cazul videoclipurilor, continutul vizual te ajuta sa cresti rapid.
De fapt, un sondaj recent realizat de venngage.com, a constatat ca 87,5% dintre marketeri utilizeaza continut vizual in continutul lor pentru a creste impactul.
Incurajeaza comentariile pe blog si creeaza-ti o comunitate
Comentariile pe blog te ajuta sa iti cresti afacerea? Ei bine, raspunsul este “Da!”.
De fapt, Google a zis chiar ca daca ai o comunitate pe site, comunitate care sa iti lase comentarii la postarile de pe blog, te-ar putea ajuta mult cu pozitia ta in rezultate.
Chiar anul trecut, Google a zis:
Cu alte cuvinte, Google vrea sa vada ca ai o comunitate activa pe site. De asemenea, e posibil ca in viitor sa acorde o atentie si mai mare acestui semnal, asa ca, ar trebui sa iei atitudine.
Scapa de paginile zombie
Stim, denumirea este amuzanta. Ce sunt totusi aceste pagini zombie?Ei bine, iti explicam. Toate site-urile au pagini care ofera zero valoare. Acestea sunt “Zombie Pages”, adica pagini zombie.
Ca sa fim clari: Cateva pagini zombie nu inseamna mare lucru. Cand sunt, insa, sute de pagini zombie?
Acum e randul tau!
Asta este felul in care noi ne pregatim pentru SEO in 2020.
Intrebarea este: Tu ce strategie din cele prezentate de noi vei folosi mai intai?
Vei incepe sa publici mai mult continut de cercetare? Vei incepe sa-ti imbunatatesti CTR-ul?