Update Florida 2 - Un nou update al algoritmului Google

Ce este “actualizarea Florida 2” si ce trebuie sa faci pentru a te adapta la ea

Google a lansat o noua actualizare a algoritmului de cautare, in luna martie. Danny Sullivan de la Google a afirmat ca este o actualizare majora si ca va fi lansat in data de 12 martie.

Ce schimbari aduce Update Florida 2 si ce poti sa faci daca ai fost afectat, declaratie Google

S-a decis ca aceasta actualizare sa fie denumita Update Florida 2, iar Google a declarat ca aceasta actualizare este foarte importanta.

Cam cat de mare este aceasta actualizare si cam cat de importanta?

Google isi actualizeaza algoritmul de mai multe ori pe an si de foarte putine ori confirma aceste demersuri. In general, privind actualizarile, Google a declarat in nenumarate randuri ca nu poti face nimic ca sa iti pastrezi pozitia in clasament.

Mai mult, tot compania Google a sfatuit site-urile ce sunt afectate de aceasta actualizare (sau oricare alta) sa incerce sa isi remedieze problema prin generarea unui continut excelent. Cu timpul, daca oferi continut relevant si de calitate, este posibil sa cresti in detrimentul celorlalte site-uri.

In cazul in care pozitia ta in rezultatele Google s-a modificat recent, s-ar putea ca acest lucru sa fi fost legat de aceasta actulizare majora si nu neaparat de o schimbare tehnica pe care ai facut-o site-ului tau.

Care este obiectivul unei astfel de actualizari majore?

O actualizare mjora a unui algoritm de baza inseamna ca Google nu vizeaza nici o nisa si nici o particularitate in mod speical, cum ar fi calitatea.

Oamenii din industria SEO considera ca Google vizeaza anumite industrii. Totusi, John Muller de la Google a negat cu vehementa faptul ca actualizarile majore ale unui algoritm ar viza nise specifice.

Actualizarile majore de baza ale algoritmului nu vizeaza site-uri, nise sau anumite calitati. Acesta este si motivul pentru care Google a declarat ca in atualizarile majore ale unui algoritm nu exista nimic de rezolvat.

Cea mai buna abordare pentru a intelege o actualizare majora de baza este sa anulezi preconceptiile conform carora Google vizeaza calitatea scazuta a paginilor sau doar anumite nise. Apoi, concentreaza-te asupra factorilor relevanti!

Ce s-a schimbat?

Este inca destul de devreme pentru a ne da seama ce s-a schimbat. Bazandu-ne pe parerile celor care activeaza in domeniul SEO, noul update s-ar indrepta tot catre sectorul medical. Tousi, cum am precizat anterior, actualizarile majore de baza nu se indreapta catre o anumita nisa.

Este inca destul de greu sa ne dam seama ce site-uri au fost afectate. Vom continua sa monitorizam situatia si va vom tine la curent cu orice informatii despre acest update.

Ce este de fapt o actualizare majora de baza?

Actualizarile majore de baza reprezinta imbuntatiri ale algoritmului Google, in scopul de a intelege mai bine interogarile, rezultatele si implicit website-urile.

Aceste imbunatatiri ajuta Google sa coreleze mai bine interogarile de cautare cu paginile web si sa imbunatateasca experienta utilizatorilor.

Se poate spune ca obiectivul principal al tuturor actualizarilor de baza cresterea satisfactiei utilizatorilor.

Una dintre ultimele actualizari generale de baza a implicat introducerea Neural Matching. Din nou, aceasta actualizare de baza nu a vizat nimic in mod special.

A fost pur si simplu o modalitate de imbunatatire a relevantei paginilor web in rezultatele cautarii, astfel incat acestea sa raspunda in mod mai adecvat unei interogari de cautare.

De ce aceasta actualizare a fost numita Update Florida 2?

Actualizarea Google Florida a fost una importanta la inceputul anilor 2000. A fost numit astfel deoarece schimbarea algoritmului a coincis cu conferinta Pubcon Florida SEO.

Zvonurile despre aceasta actualizare au coincis de asemenea cu conferinta din 2019 Pubcon Florida. Asadar, s-a decis ca aceasta actualizare sa poarte numele de Google Update Florida 2.

Google a anuntat oficial aceasta actualizare generala de baza in martie.

“Daca m-a afectat actualizarea, ce pot face pentru a repara acest lucru?”

Probabil ca aceasta este intrebarea pe care multi dintre voi vi-o puneti.

Pentru aceasta intrebare, Google ofera urmatorul raspuns:

Ca sa iti revii dupa aceasta actualizare majora de baza concentreaza-te pe content

Ceea ce ne face sa ne gandim ca actualizare a vizat relevanta continutului de pe site-uri.

Ar trebui sa te concentrezi acum pe crearea de continut relevant si obtinerea de backlink-uri.

Daca te-a afectat aceasta actualizare, ar trebui sa iei in considerare redactarea de continut relevant si complex.

In articolul ce cuprindea ghidul SEO pentru 2019 am vorbit despre cat este de important sa ai un continut complex, care sa puncteze cat mai multe informatii despre subiectul pe care-l abordezi.