Importanta unui blog in promovarea SEO

Cum iti poate ajuta un blog afacerea? Studiu de caz

Este important de mentionat ca blogging-ul se dezvolta pe zi ce trece! La fel de important este sa iti spunem ca realizarea unui continut de calitate, relevant, este unul intre principalii factori de clasare in 2019.

Prin urmare, pentru a raspunde la intrebarea “Ce este blogging-ul?”, este necesar sa ne uitam la factorii din spatele lui.

In stadiile incipiente, blog-urile au devenit mainstream, serviciile de stiri au inceput sa le foloseasca ca instrumente de formare a opiniei publice. A devenit o noua sursa de informatii.

Intreprinderile au vazut astfel o buna modalitate de a imbunatati nivelul de satisfactie al clientului. Prin blogging, companiile isi mentin clientii la curent. Cu cat mai multi oameni viziteaza blog-ul tau, cu atat mai mult primeste brand-ul tau expunere si incredere.

Stiai ca poti castiga bani prin blogging? Odata ce blog-ul tau primeste destula atentie si atrage fani, poti cauta modalitati de a genera profit pe urma acestui fapt. Prin blog-ul tau iti poti oferi serviciile si poti vinde produse.

Ce poate face blogging-ul pentru cariera ta sau pentru mica ta afacere?

Poti crede ca blogging-ul este ceva ce ar trebui sa faci – poate ai o idee despre ce avantaje ti-ar putea aduce – dar poate fi greu sa gasesti timpul necesar si motivatia.

Daca, totusi, vrei sa iti promovezi afacerea si sa folosesti tehnici de marketing online, trebuie sa stii ca redactarea de continut relevant este una dintre aceste tehnici. In 2019, daca vrei sa te promovezi, nu poti fugi de acest pas.

Structura unui blog

Desi blogul trebuie sa fie bine optimizat SEO, aspectul blog-urilor s-a schimbat pe parcursul timpului, iar in ziua de astazi blog-urile includ diferite elemente. Dar, cele mai multe dintre ele, urmaresc niste structuri si caracteristici standard, cum ar fi:

Antet cu meniul sau bara de navigare;

Domeniul principal cu ultimele postari de pe blog;

Bara cu profiluri sociale si continuturi preferate;

Subsol cu link-uri relevante (politica privata, pagina de contact).

Studiu de caz: 50 de postari in 25 de zile

Blogging-ul pentru afaceri este discutat pe intreg internetul si incurajat de catre majoritatea specialistilor in marketing. Intreprinderile de toate dimensiunile sunt capabile sa utilizeze puterea web-ului, pentru a deveni editori, pentru a capta atentia audientei si a-si dezvolta afacerea.

Principala problema este reprezentata de faptul ca, pentru satisfacerea instantanee a  societatii din zilele noastre, a face blogging pentru a-ti dezvolta afacerea necesita timp, angajament si rabdare in vederea obtinerii unor rezultate. In acest caz, a fost realizat un studiu despre “numarul magic” al blogging-ului.

Cat timp va trebuie sa faci blogging pana cand vei incepe sa observi o rentabilitate a investitiei tale? Cat de multa implicare necesita blogging-ul pentru a-ti dezvolta afacerea ?

A fost ales “50” drept numar tinta.

50 de postari pe blog par sa formeze un numar rotund, satisfacator si exista un zvon ca 50 ar fi numarul magic pentru blogging.

Blogging-ul realizat o data pe saptamana timp de un an sau zilnic, timp de doua luni, poate fi o sarcina simpla de efectuat, pentru un angajat. Avand in vedere ca rabdarea este foarte importanta pentru a vedea rezultatele, cercetatorii acestui studiu ( TresnicMedia.com) au inclinat balanta spre un efort mai agresiv de blogging al unei afaceri, pentru a atinge 50 de postari in numai 5 saptamani. Doua noi articole au fost postate pe TresnicMedia.com, in fiecare zi, timp de 5 saptamani.

Indiferent de cum decizi sa privesti acest efort, trebuie sa retii ca este vorba totodata si de crearea unui continut pe care oamenii vor sa il citeasca si il gasesc valoros. Costul patrunderii in marketingul continutului este crearea de material valoros pentru audienta.

Rezultatele vor vorbi de la sine. Dar sa nu crezi ca este vorba numai despre apasarea butonului de publicare si atat. Acest studiu de caz nu vizeaza doar scrierea, ci si utilizarea materialelor tale de continut pentru a-ti satisface audienta. Asta inseamna sa lucrezi la promovarea postarilor de pe blog-ul tau la fel de mult ca scrierea articolelor.

Blogging-ul iti poate dezvolta afacerea

Din ce in ce mai multe intreprinderi vor incepe sa realizeze importanta de a avea un blog de afaceri si valoarea crearii si distribuirii de continut folositor clientilor.

A avea un blog pentru afacerea ta, reprezinta primul pas si va fi centrul prezentei tale online. Pentru ca firmele sa aiba o continuitate a succesului ( sau sa devina de succes), vor fi nevoite sa accepte aceasta schimbare in marketingul afacerii si sa imbratiseze ideea ca acum toata lumea este editor.

Este necesar sa avem o strategie SEO si o strategie online bine pusa la punct pentru blog, deoarece indiferent de nisa in care activezi vei avea concurenți pe care ai dori sa-i depasesti. Studierea cuvintelor cheie este esentiala pentru domeniul in care vrem sa crestem cand suntem la inceput de drum cu afacerea.

Mai departe ar fi indicat să incerci guest posting pentru a-ti face relatii de calitate in domeniul tau si a creste prin backlinkuri de calitate. Asadar, ar trebui sa-ti pui foarte bine la punct o strategie de link building.

Daca inca nu esti convins 100% sa iti faci un blog, ar trebui sa citesti si articolul nostru in care am dezvoltat pe larg un ghid SEO pentru 2019. Acolo am vorbit despre importanta continutului in 2019.

Asigura-te ca anul acesta iti construiesti o buna strategie SEO. Apoi, in cadrul campaniei SEO pe care o vei desfasura, asigura-te ca incluzi si redactarea de continut.